I want to tell you, but you will just laugh ...

Hellåå!
Hali Hallå I Det Blå x'D
Vad gör du en fradag eftermiddag som denna? :DD
Jag sitter iaf och njuuter av att det är HEEELG! :D
Oj! Nu kom jag på att jag inte har fetstil XD
Men skitsamma ;D
Idag på bilden så satt vi och gjorde nån j*vla CP Gubbe... UPPOCHNER!? o.O asså det var riktigt j*vla seeegt!
Menmen nya tag inför imon ;D för imon ska jag,Stina, Tove och CT Sova över Hos Ida Och vi sk akolla på film och Frossa GOOODIS ;D
f*n...
I måndags så fyllde jag på min mobil med 100kr.. sedan så messade jag med en viss hallonmusch i typ 2timmar?
Så nu har jag 30,13 kr.. -.-'
aja.. Jag kommer att få ett abonemang när jag får en ny mobil iaf ;D
tjaa.. detta inlägget blev väl typ halvlångt :-) <---hahah kolla noob smilysen x'D
Men då säger jag väl...
BYE!

Kommentarer
Postat av: Signe Nylander.

SV; ja, ganska va? x) hallå, det är skiiiiiiiitkul att rita gubben upponer! 8D och efter det ska man skugga typ en toarulle med blyerts, och sedan får man göra samma sak, fast med AWESOME KLAAAAADDKRIIIITOOOORRRRR!! :DDDDD

2011-09-09 @ 19:43:40
URL: http://schigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback