Sorry Tove...

... Kände För att vara liite CopyCat x'D
Så här är min Tolkning på Mitt Ego! x'DDDD
Ego Matilda
HAHAHAHAHA...
Kan inte sluta att tänka på Otto's lilla Damp dans.. x'DD
han typ stod heelt still, men vickade lite på höfterna..?
Inte så roligt ju.. Tänker säkert ni.. men när man ser der "live" så är det så att man blir helt j*vla Dampig c':
Ajja^^
Men åter igen.. VARFÖR ÄR MAN SÅ TRÖÖÖÖÖÖG??????????????
Kan inte släppa "det".. :/ Kände mig lite v-modig "då det hände"... :P
Men Det löser sig säker..
Bye Bye Lingon Paj x'D

Kommentarer
Postat av: CT

hahahah, fast egotove är snyggare!?? :D

HAHAHA OTTODANSEN TILL PIPPI LANGSTRUMPF x'DD



jomen jag vene.. den', jag vet inte om jag gillar den längre.

2011-10-06 @ 15:27:35
URL: http://litengalenskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback