Anyway You Walk I'm Near.

Hejsan svejsan på dejsan ^^
Veckan som vart har varit AWESOME :D
I lördags så red jag lektion på Hamlet, hoppning, inte jättekul
I tisdags så red jag extra Dressyr lektion på underbara och älskade Tabasco (awesomee) <3
Igår (Fredag) så var jag hos en kompis till familjen som har typ 15 hästar, varav 12 e hans ^^
Han tyckte att jag skulle rida en av hans 6:åringar men jag ville testa med hans gamla tävlingshäst som är typ
23-24 ^^ Vivaldi hette han, men han kallas Valle ^^
Han är ca. 1.70 kanske?
det kändes aaas konstigt att trava och gallopera på honom! x'D
aja, ska väl åka ner och rida nästa helg också, när det är ljust ute ^^
Och Idag (lördag) så hade jag Hamlet för sisat gången ^^ Vi red dressyr, mycke framdelsvändningar och så ^^
Det gick väl sådär.. hade gått bättre med Tabasco ^^ :*
hmm.. jaa.. jag har inte gjort mycke mer än att rida denna veckan x'D
aahopp.. får se när jag skriver nästa gång ^^
Bajsbajs på er små dromedarer xD
BILD
l
l
l
V
Gunga.

Kommentarer
Postat av: CT

HEJ MATILDA. JAG ÄLSKAR BILDEN. HEJDÅ.

2011-11-26 @ 22:26:22
URL: http://tassdjur.bloggplatsen.se
Postat av: Nellie

SV: Jag rider för Anette :)

2011-11-28 @ 17:16:23
URL: http://iamnellan.blogg.se/
Postat av: svar till CT

Tack sötis.

2011-11-28 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback