F*ck.. -.- (fast ändå inte ;D )

FUCK!!!
Nu har jag inte skrivit på huuuur länge som helst.. igen...
Men, men, vi tar nya tag ;D
Har precis kollat på Lady GaGa's Konsert på teven, såå jävla, fuckin' BRAA!!!!
Skulle nästan göra vadsomhelst för att få se henne live.. meen, chansen på de är väl ungefär, sisådar, 0.01%.. -.- Tyvärr...
Tjaa, juste, jag har ju fyllt 12 år i veckan! *stolt* och jag fick ett presentkort på att göra ett hål i örat, så de gjorde jag igår ;D
Jag gjorde inte bara de igår, jag va på resturang med mina Awesome bästisar, Tove & Stina (för att inte glömma Cajsa-Tove, men hon var inte med igår :/ )
Så de fick se mig göra hål i örat ;D kan lägga in en bild ;)
såå bYe bYe
hål xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback