hej svejs i liingoon skogen :D

halojj på dig din lilla mupp :D (för jag antar att du e det? e du inte? men bort från denna blogg omedelbums! nee skojja bara ;D )
Idag ska Jag, Stina, Tove och Cajsa-Tove sova över hos Cajsa-Tove.. i tält!!  ;D men det lär väl bli myysigt!! :D
Så vid typ kvart i fem eller nåt ska jag åka och kööpa chips och dipp :D
Men typ imorrn så kan ja ägga upp liite extra flummiga bilder på oss alla fyra :D efter som att jag ska ta med kameran diit.. såå det blir väl en heeel del flumm bilder som JAG INTE HAR TAGIT EFTER SOM ATT DOM E HEELT GAALNA NÄR DOM SER EN KAMERA ;D
men men , vi får vääl see..  neeej!! juste!! jaga har inte min sladd så att jag kan föra över bilderna.. bajs...
Jaja, den kommer senare i helgen :D men då kan jag trösta er me liite äldre bilder.. ;D Här kommer dom!mwohhahahaha 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback