BFF= BestFriendsForever <3

Just så som rubriken lyder så är ni det, Stina, Tove och Cajsa-Tove.. <3
Ni är dom bäst vänner jag någonsin haft, jag har haft en såkallad bästis men som lämnat mig för ngn annan.. (låter liite som att vi var kära.. o.O ;DD det var vi inte!! :D )
Men ni kommer inte att lämna mig i första taget.. det VET jag!

Tove-->  Tove<3



Cajsa-Tove-->  Cajsa-Tove<3


Stina-->  Stina<3




Ni e Dom ALLRA bästa vänner man kan ha, oavsett vad andra säger! Tänk på det!! <3<3<3
__________________________________________________________________________________

                                                                     BFF <3

Kommentarer
Postat av: CT

Awww... Känner samma för er!! Fast du valde ju inte den vackraste bilden på mig, muppis! Höhööh c:



Jag kommer inte att lämna dig varken i första eller andra taget honey :)

2011-06-13 @ 18:58:15
URL: http://litengalenskit.blogg.se/
Postat av: Tove Hermansson

MOHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH hihh :) är jag inte mogen?? 8'''DDDDDDDDDDD

2011-06-15 @ 18:25:45
URL: http://muaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback