Pöss på er (L) <3

Hejsan.
Nu vart det länge sedan.. IGEN...
Men nu ska jag försöka att blogga lite oftare.. ;D
menmen..
Jag längtar efter mina älskingar, Guppie(Tove), CT, och Stina! Jag läääängtar efter er!
PÖSS PÅ ER! (L)
Vi borde bestämma nåt snart!
Men iaf.. igår och i förrgår så satt jag vid datan typ hela dan.. (vet att jag borde vart ute men men..)
Och jag och CT skypade.. :D *happyfejs* 8>
Men imorr'n så ska jag iaf te Ida i hennes sommarstuga på Öland på poolparty ;D *happyfejs again* 8'>
Och jag vet att Sanna och Tilda kommer också ^^
Men just nu så sitter jag iaf och lyssnar på Cornelis Vreeswjik (vet att han typ e dö' och så men han e faktiskt bra!)
Somliga går med trasiga skor.. så sjunger han iaf.. Han skrev den låten när han ar i Brasilien ^^ vet inte vf jag vet det.. men har bara sappat upp det 8'> Vill ni ha en bild? då får ni det ;Dsomliga..<--- Somliga
går...<--- Går
trasiga skor...<--- Med trasiga skor
Haha, jaa, där fick ni lite bilder ;D men nu årkar ja inte skriva mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback