Hos faster xD

Yes! :D
Nu e jag hos min Faster i hennes sommarstuga.. fast just nu så bor dom har permanent :P
Dom ska åka bort 3-4 dagar så vi ska passa hennes Hund Ryan (uttalas Rajjan) och hennes hönor och tupp, Viktorsson heter den (Tuppen) :D
Just nu så sitter vi och kollar på KFF-AIK på tv, och nu så Förlorade KFF :( *sadfejs*
Aja.. livet går inte under för det xD
Jaaooo... gör inte så mkt.. sitter och väntar på att maten ska bli färdig.. spaghetti *stavning* och köttfärssås :D *muums..* :D
tjaa..
Imon så kanske jag tar lite kort på Ryan och hönsen.. och kanske lite kossorna och fåren som går intill trädgården ^^
tjaa.. nu har jag väl inte så mkt att snacka om :P
Ni får gärna kommentera! :D
Imon så kommer det väl in lite bilder på Ryan och Viktorsson ;D
_______________________________________________________________________

Bye Bye, Lingonpaj! ;-)

Kommentarer
Postat av: CT

Höhö nice :D :)

2011-07-28 @ 11:23:02
URL: http://litengalenskit.blogg.se/
Postat av: CT

SAKNAR DIG. <3

2011-07-28 @ 11:30:04
URL: http://litengalenskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback