Borta bra. Men Hemma Absolut Bäst.

Hejsan.
Nu är man hemma från Fasters sommarstuga igen.. Det var lite tråkigt att lämna lilla Ryan..
Men men. vi tar nya tag!
Min Kusin Simon* hade en maaaassa bra låtar i sin Ipod bl.a ett band som heter Band Of Horses.
Dom är jättebra! :D Så jag sitter och lyssnar på dom nu ^^
Men i ...... *hrmm* .... Typ onsdag eller Torsdags så Åkte jag och pappa in till Oskarshamn och Shoppade lite ^^
Eller jaa.. Jag d´fick mig iallafall ett par Skit snygga Lacoste skor ^^ Det var igentligen meningen att Jag skulle fått ett par Converse.. men dom hade bara i typ strl. 41 och 41 ochenhalv 8D
Så det blev somsagt ett pas skit snygga Lacoste skor ^^
Vill ni ha bilder?? o.O jamen då får ni såklart de! :D
Mina nya Skooor^^
Lacoste Krokodilen ^^ (fast den brukar vara grön.. men denna var albino xD)

skoor^^
:D

skor.. :P
Båda ^^

skoor.. ^^
Lacoste :D

Nu orkar jag inte blogga mer.. :P
_____________________________________________________________

bYe bYe!

*Simon som för övrigt är typ 13-14 år äldre än mig och inte var hemma xD

Kommentarer
Postat av: CT

Gillar :D

2011-07-31 @ 15:29:56
URL: http://litengalenskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback