Uppdateringen är inte den bästa jag sett..

jahopp.... min uppdatering suger.. -.-
men för att muntra upp er så kan jag ju säga att det är JULLOV! och att det är två dar till JULAFTON.
Igår vart det skolavslutning och idag så skulle man komma till skolan en timme till (inte för att jag vet varför... men..) så då sa jag God Jul till mina älskade Idioter ^^ :* vi får ta och hitta på nåt efter alla helger och så ;D
Sen när man var färdig i skolan så kom pappa och hämtade mej.. sen åkte vi te City Gross, och när vi kom hem därifrån så somnade jag på soffan..? :o
aja.. sen framåt 1 stack pappa till jobbet och vid 3 stack jag ner på stan och handlade en julklapp till pappa ^^
den blev en grytvante med fiskar på x'D
haha.. jaaaa.. har inte gjort mycket mer.. har trååååk.. -.-
Tove&Stina <3
(ignorera bloggadressen under Mitt Namn.. tog bort den bloggen.. ;D)
HEjdÅ :D

Kommentarer
Postat av: CT

vevevepunktgarvjagsomnadeocksåpunktse

2011-12-22 @ 18:08:27
URL: http://tassdjur.bloggplatsen.se
Postat av: Matilda. c:

haha.. ok.. då vet jag.. ^^

2011-12-23 @ 19:02:42
URL: http://mofazaiscool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback