AWESOME.

Yees.. Julen har vart helt ok. ^^ jag fick ingen Onepiece.. desvärre.. D':
men jag fick en massa andra saker ^^
orkar inte skriva allt.. :P
men igår vaknade jag och startade datan så gick jag in på fejjan och då va Tove inne och vi snackade lite och så kom vi fram till att vi hade tråkigt så vi började snacka Engelska och senare så åkte jag till Tovisen ^^ :* <3
vi hade det AWESOME! det var aaaskuligt, bland annat hittade vi En jättestor tung sten och Tove kastade i den i vattnet (på kattrumpan) och hör och häpna DEN FLÖT..!? har bildbevis i mobilen men orkar inte lägga upp den bilden nu :P
tjaaa... sen så spelade vi alfapet med Wordfeud Regler x'D
Jag vann ^^
och sen åt vi och sen åkte jag hem ^.^
:3
men nu ska jag hitta på nåt annat än att sitta här och skriva x'D
HejDå.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag är snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

snygg

2012-02-07 @ 20:54:36
URL: http://amansis.blogg.se/
Postat av: Matilda. svar till Amanda <3

nooooot <3

2012-02-08 @ 15:22:00
URL: http://mofazaiscool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback